Friday, January 11, 2013

mereka..:)

                  Tiada yang semudah kita sangka... kadang-kadang kita tak boleh nak puaskan hati orang lain.. bak kata nana.. biarkan je orang lain..n itu la y aku buat.. d'besh besh n d'besh 'sahabat' adalah nana.. why?terima aku seadanya... n kitorang tak pernah gaduh... dia paham pangai aku...haha... dulu punyer la teruk moody aku..but dia tahu cmne nk handle...! dia buat tak tahu j ngn aku..haha..pelik kan? problems? prob kami same.. ape y terjadi same... but dia kuat, tabah.. n aku tak pernah tahu n sangka dia akn setabah tu.. sebab dia nih manje.. now, dia dah berubah..matured.. n byk nasihat aku nih.. i really2 mish u.. kawan mmg ramai... tapi sahabat? only both of u nana n qila.. .

                                                          yihaaa..BFF 4ever... luv u nana!

sape qila? siyesly aku bertuah dapat kwn mcm dia..dia byk nasihat aku.. baek giler kot.. n aku suke tgok dia.. ayu n sopan santun je... dulu suke tido sekatil ngn dia... borak2 smpi tertido.. mish datsz moment.. even kami semua jauh2...tapi fb, twitter, clling2 n text2.. y buatkan persahabatan kitorang tak pernah putus n still smpi sekarang.. aku bersyukur sebb kwn2 yang aku ada.... semuanya orng2 y sabar..mcm mane nak jadi macm tuh.. Mr.S pun suruh aku bersabar..jgn la marah2... adusss... tapi, aku ckp, nak buat cm ne... terima la aku seadanya... but i'll try my besh for SABAR, SABAR n SABAR..ape y telah terjadi.. ape y pernah berlaku.. mmg aku jadikan pengajaran.. tapi aku tak dapat jugak nk sabar..acano? but one day, hopefully aku kan betul2 jadi seorang yang sabar..
                                                                           qila.. mish u!!

0 comments: