Friday, January 11, 2013

hadirnya hanyalah seketika..

hadirnya hanyalah seketika.. tapi? bg kesan y sgt mendalam.. why? every moment, every, n every lahh.. semuanya aku engat..aku angau? aku giler ke? bukan..bukan..aku sorang je tahu nape.. 1st song kami date.. bukan aku tak sudi.. bckground music tyme makan2.. haha... n then.. byk la.. sgt byk..semua tuh aku still ingat smpi sekarang.. why? tak tahu la.. perasaan? tak tahu la.. tapi bak kata orang..

                                          
       biar kita dengan orang y menyanyangi kita dan mencintai kita, 
       dari kita bersama dengan orang y kita sayangi n cintai kan...

ape2 pon.. biarkan ianya menjadi kenangan antara kita berdua.. hanya awak dan saya.. biar kita j yang tahu kisah kita..:)


                                                                haha..patot ke? perlu ke?

0 comments: