Saturday, January 12, 2013

::hala tuju::

semalam mak tnya, after aku habes nih nak keje ape?nk buat ape? ko nyer kos lebih kepada ape?byk soalan dia.. n then aku ckp.. nty nak mintak ptd (even aku tahu omputih aku hancusz),aku ckp lagi y tuh mmg tak kan dapat kot.. saje nak mintak..n tibe2 aku terpikir mase tuh jugak..mak, nak jadi cikgu sejrah la.. sebb aku suke sejarah..haha.. yeeah2...aku nih sorang y membosankan sebb suke mende2 nih.. tapi aku tak kesah.. tu diri aku.. n tibe2 akak aku ckp KPLI dah tak de--------------> frust2...n aku ckp lagi... smbung master la..itupon kalau dapat kan.. mak ckp keje la..keje..keje.. tapi aku tak tahu nak keje ape.. tyme kecik skola2 rendah mmg nak jadi cikgu, skola menngh aku nk jadi pensyrh.. n smpi u pon aku nk jadi pensyarah gak. tapi aku tak tahu cm ne nk capai cita2 aku tuh.. atau aku kne keje laen?keje laen? tak mmpu nk fikir? askar? tak nak.. lutut aku dah expired nih.. aku nk pencen dah...hahahaha... usahawan berjaya? penternak yang berjaya? kahkah... tengok 6 bulan dari sekrang... ape y aku kn buat n kan jadi.. senang2 aku jadi usahawan la..perghhh...penternak ke... eiiiiii... taik kambing?taik lembu?haha.....busuk?busuk? busuk? tak kesah..dah biasa...haha..  ape y aku harap tajuk psm aku kan diterima, tak kan kne reject ag.. n then fokus kt psm 170%...haha... lepas tuh? tauliah...konvo.. harap2... n lastly b4 habes aku kn mintak keje dulu kat mane2...

                     kita hanya mampu merancang, Allah y menentukan..:)

dreams???


                                                         future-----> ?????


                                                        kehidupan?


                                                                      kahwin????

0 comments: