Saturday, January 12, 2013

apekah..-____-

setelah sekian lameyer dia tak chat aku...haha...finally...11.50p.m dye chat..terkejut..haha...aku tersengih2 mcm kerang busuk...haha...xcited?tak la..bese je..ececece...kihkihkih...adoi...giler betul la.. dia ckp uit je pon... tuh pon nk suke?bg aku...bia la..haha...aku ngn dia?tak de pape...perasaan?lagi la tak de kan..anggap macam kwn je...mcm abg..hoho..dia garang woooo...takut aku.. dia moral up aku..muahaha...itu dulu la..after bgc dah tak de..sedeyhnyer...eh...back to my moral...eceh..puihh..eh..ape plak.puihh2..dia nih kurusz...pemalu..lagi..hurm..byk nasihat aku gak la..rajen stdi..pasal dia..paling aku tak lupe..n akan ingat la..mase dia nak bg aku moral up masuk utan n aku semmgnya tak nak masuk..pergh..ayat dia..ganas giler..betul2 askar.. siyes, tyme tuh moral up terus..haha...bait2 kata2 dia macam nih..hahaha::


 ''ko cube bygkan kalau ko nk pergi medan perang, n then ko nak berpatah balik, ko tak de otak ke.?ko kne tempuhinye juga, dengan ape cara sekalipon..anggap la ko pergi nk ambek ilmu n penglaman''..

aku sedih kot ngn kata2 dia...n aku terus melupakan hasrat aku tuh..aku pergi jugak..mmg betul kata dia..penglaman n ilmu y aku dapat, orng laen tak kan dapat...nak2 tuuuutttttt..kihkih...yiehaaaaa...tapi, apakan daya..dia akan mningglkan tempat nih..tak pe..wish u all d'besh ek...

                                                                  miracles?yeah2..
                                                                           yup, dats rite!

                                                        believe...believe......

0 comments: