Friday, January 11, 2013

projek sakit mental!

PSM? mimpi ngeri bagi aku..mane tak nyer,kne reject tajuknya..huwaaaaa... stress giler... tajuk ape y aku perlu buat..adoiiiiii...poning pale den ni ha... tnyer orang itu..tnyer orang ini... semua nyer byk membantu tapiiiiiiiii... aku tak tahu nak pilih tajuk ape... sgt perit.. tahap kritikal... mase depan nih.. buat mase nih..ade 2 0r 3 tajuk je..tapi, tak tahu nak buat tajuk ape.. Ya Allah,permudahkanlah urusanku..pening..pening..(@_@)

mengharapkan kejayaan..dengan ilmu ianya dapat mengubah kehidupan kita.. segala pengorbanan mak. ayah n semua2..jgn disia2kan...tak nak membuatkan mereka kecewa..tak pe...aku percaya dengn kemmpuan aku..muahaha.. moral up sendiri je la..:)

                                                                pandang ke hadapn..
                                                                   fokus2!!!

0 comments: