Sunday, January 13, 2013

kepercayaan..

when som1 tnyer aku..zhura dengn dia lagi ke?okeyh ke? n aku ckp entah la...nape?n she said..tnye je..orite2..mustahil aku kan stori2 ngn orng y aku tak rapat... y rapat belum tntu aku kn stori gak..hanya nana sorang je y tahu segala2nya...yes..dia sorang je tahu..bukan tak percaya kat orang laen..tapi, aku tak boleh nak cerita la..rahsia tetap rahsia..hanya aku dengan Allah...n hanya aku ngan nana je.. cerita ape sampai nk berahsia sgt?haha...bukan cerita hot or ape2 je la..kisah kita tak perlu nak orang lain tahu..diam2 je la..tak perlu nak cerita kat orang laen..but now...aku lebih simpan sendiri je..if aku nak cerita ngn orang laen..aku cerita kat nana je.. tak pon dekat si dia..haha..si dia? si dia la..bukan mr.A or mr.S..uhu... tapi dia Mrs.Q..haha..

bukan senang kita nak bg kepercayaan dekat orng lain..n orang lain belum tentu akan percayakan kita..jangan bg keprcayaan dekat orang y kita syg 100%..sebab belum dia dia percayakan kita kan..kawan?mereka tetap kawan..mungkin akan jadi lebih dari kawan..sahabat mungkin..

                                                                 kawan..:)
                                             kita perlukan kawan...kawan tuh sgt penting...:)
                                                                      b.e.l.i.e.v.e
                                                                   p.e.r.c.a.ya.

0 comments: