Saturday, January 12, 2013

::134::

                                                                              134

seorang yang penyabar
seorang y redha j kena marah ngn aku
dia suke tukar2 perfume... n aku suke bau dia...haha
pandai menyanyi...
pandai sgt2 maen gitar
1st song kami, lagu kristal..dia nynyi lagu tuk kat aku...
bila aku stress..eceh..stress la sgt... aku suruh dia nynyi..sore dia besh..:)
seorang y sgt2 caring kat aku nih..ceh.. aku j tak caring kat dia..
faham aku cane... (aku j tak pernh fhm dia)
suke sgt2 mncing..
pnggill aku nenek kebayan (sebb aku kaut bebel kat dia)
byk kenangan ngn dia... byk la jugak
seorang y tak suke sgt makan.. sebb tuh kurusz..
dia tak byk cakap... n bila call aku soh dia nynyi je..bukan borak..haha...
dia suke tanye...nk potong rambut la..nk buat mcm ni..mcm tu.. n aku ckp bia pendek, nmpk kemas..haha...
byk wat hal... suke saketkan hati aku..yeh..byk sgt2..
tapi, kenangan je la.. kenangan semua ni..


gitar?lagu?kenangan?

0 comments: